app tips.

Till er med iiphååne. (iPhone)

Och som , jag, galet road utav skrämmande saker.

Jag har haft en app med spökhistorier ettag nu och tänkte kanske tipsa andra om den.
Som kanske då gillar sånt. Det är i engelska dock, men jag garanterar er att det är fan hårresande
bra historier ibland där.
Ghost Stories

Heter appen. Den är gratis (tror jag) , minns inte om jag köpte den eller om den var gratis men tror det.
Själva spök historierna ska ju vara "sanna" men det är ju upp till var och en, vissa är mer troligare än andra.
Jag gillar bara när jag får rysningar och bli skiit rädd så man kissar på sig efter att man läst hahaha
nä men seriöst så, läste jag en riktigt vidrig historia igår kväll. När jag sen släckte ner och la mig
Så var jag skiiit rädd!!

Bra tids fördriv ialf.  för historierna är inte såå himla långa. Dom är helt lagom korta för att få inlevelse i det man läser.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback