Torsdag och motorsåg.

Då var det Torsdag idag då, och jag mår som en rostig motorsåg. Jag rasslar och hackar och det gör .. ooont!

Min hals är åt h-vete.

På bara en dag, och redan nu på morgonen kunde jag ju knappt ens prata. Guu d

et suger!            Och ap ruffs i håret också. Jag duschade igår kväll så jag får väl skylla mig själv som inte flätade håret. Äsch, ska ändå klippa mig snart, fast det blir nog nästa vecka?

Är faktiskt galet inne på att klippa av mig ALLT hår.

Typ Rihanna (i) - Umbrella.

Har ju haft mycket axel långt hår förut, många gånger så jag vet ju hur jag ser ut i kort. Men är ändå föör feg Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Torsdag och motorsåg. Mitt hår växer ju ändå ut på ett år. Så whats the hold up?! grr

ja, eller så klipper jag väl en klassiker.

Tunnar ur, klipper lugg och lite upp klippt.

Jätte tråkigt eller hur!?

Idag så ska jag försöka muntra upp jonas och få honom att åka iväg och s

ola lite och dricka kaffe Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Torsdag och motorsåg.

Sen så måste Cattis komma och waxa mina ben.

ooh ja, sen så måste jag ringa runt idag också. .. gaah, hade jag totalt glömt bort. Måste fixa till ett fel haha fast det ändå inte var mitt fel ;P

Nej, häva i mig Citron och klä på mig lite andra kläder..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback