Optimus prime, din svikare!


Japp, försov sig imorse. Trodde verkligen du kunde bättre ?! Att ialf. få mig att kanske slänga telefonen eller något liknande, men du fick inte upp mig alls... whats that all about?

Jag ändrade min signal för alarmet igår kväll, till optimus prime. När han talar haha man får ju rysningar av det.

men nej, jag vaknade inte ens. Haha letade verkligen efter telefonen i sängen i en 5 min också.

men den låg under en kudde , otippat , och då var Miranda ändå vaken, så det var bara att kasta sig upp och på med kläder på barn och vuxen. Tur Miranda var på humör.

Igår var jag till Hallsberg. Skulle på en träff eller vad man ska säga. Om haha kondomer och .. ja, typ en sexual lektion helt enkelt. Och så fick jag typ beröm ytterligare 1 gång för hur bra jag är.

Haha ja, tack tack med största halv smilet.

Fick även med mig en massa kondomer hahahaha

Ja, man bör använda det flitigt. är man flitig så bör man ha kondom!

Nej men ialf.  ... KONDOM! use it or it will someday kill you.

Sen kom Mamma och hälsade på Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Optimus prime, din svikare!

Hon hade ju inte fått sett mina nya möbler som jag har här inne i sovrummet. Rokoko.

Sen fikade vi och åkte och handlade.

Mirandas pappa kom förbi en stund. Sen satt jag och Miranda och glodde på tv bara. Hon somnade rätt fort. Så, tro det eller ej. Jag fick en massa tid över till att bara vara med mig själv.

Kurade ihop mig i min soffa ;) med thé och datorn. Fixa naglarna lite. Cattis min vän, måste komma och måla dom igen.

Nej... jag ska på möte klockan 11. Måste piggna till nu.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback