Onsdags Möte.


Seeeeg morgon start!

Vaknar sååklart 1 timma innan klockan. Vem har vi och skylla på?

MIRANDA!

Haha, nä men hon somnade om faktiskt, dock så gjorde även jag det så det blev lite eld i baken här på morgonen. På med kläder borsta tänderna och ut genom dörren. Hem, sätta på vattenkokaren och inser sen

JAG HAR INGEN MJÖLK!?!?!

Jag dricker inte kaffe utan mjölk, det bara är så. Ledsen gör jag då sakta iordning mig ... medans jag se insåg att klockan var 8.30 och jag skulle på möte klockan 09.00 haha då blev det fart!!

Gud vad jag skrattat.

Fick heller ingen kaffe när jag väl kom till högkvarteret MORR! för deras mupp mojj var trasig. Jaja, mötet tog bara lite mer än 1 timma så jag kunde ju handla påvägen hem. Så nu sitter jag med kaffe i handen.

Ska kolla tvätt-tid och ringa lite samtal.

BTW så är nu resan betald och klar Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Onsdags Möte. yeeey. Så nu är det exakt 45 dagar kvar tills vi lyfter ifrån Arlanda!! Och jag fick nyss ett sms om att min bikini har kommit YEEEY!!!

har även fått lite nys om möjligheter för mig Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Onsdags Möte.

men det tänker jag inte gå in på alls, ingen alls ska få veta. För det är inget aktuellt nu förns på ettag så.. thats why the secret ;)

Fick ett sms sen också påvägen hem haha jag brast i skratt när jag läste det. Hahaha värsta jag läst :P men lite kul var det.

Lite olämpligt men charmigt... eller , väldigt olämpligt ;)

men smickrande. hihi

nu ringer det också ....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback