Min Present.


Nej, jag fyller inte år

jag har inte namnsdag

har heller inte gjort något spec. för att just få en present idag.

Men jag fick en present idag Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Min Present.

åh så glad jag är!!!

Jonas, visste ju att jag ville ha en segel båt i mitt fönster här hemma, sen visste han ju om vart båten fanns... så faktiskt raring, var det inte så svårt för mig att lista ut vad min "present" skulle vara.

Men tack åh tack så himla mycket!

För övrigt så har det varit en bra dag. Varit inne i stan och glott runt lite på kläder, ätit på la baguett och köpte min båt Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Min Present.

Sen for vi till nästa shopping. Marieberg! Jonas skulle ju ha lite kläder, och jag i mitt vanliga.... en bikini. Dock hittade jag ingen Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Min Present.

eller jo för tusan! Det gjorde jag ju visste!! men köpte den inte, men nu vet jag ialf. vart den finn. Återså och se om det blir den. Slutar väl med att jag får åka naken till turkiet ;)

ujuj vad snygg Jonas blev i sina nya kläder då.

Dangerous!!!

Mina tuttar ömmar Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Min Present.

Nej nu ska jag och Miranda mysa ner oss i soffan. imorgon blir det massa lördagsgodis!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback