Mamma kalas-Lördag !


Min Fredag blev inte ett dugg som den var planerad.

Det skulle ju bli piss väder, och eftersom jag är en skräck-nerd!! Så var det bara tvunget att glo på Friday the 13th!

Efter att ha sett att vädret liksom klarna upp så bar det iväg ut på en pissig marken, och med Tila i hand haha fy vad jobbigt det var! Jag blir verkligen ALLTID stoppad med henne. Bara för att hon är så liten... borde det inte vara rätt normalt nu?

yeah yeah

Tog 1 vända.. och 5 till. Åt lite gott på sveas då jag och Tina kom på

"ja, vi åker fan och tattuerar oss"

Dom hade det här i hallsberg

(Tattuera in siffran 13 för 13kr) haha

Men då det var 2 timmars vänte tid, drog vi in till örebro en veva och SEN ut till hallsberg. AP mycket folk så det blev inget. Hade tänkt gör på foten annars men jaja, jag hade säkert ångrat mig.

Mat på ceasars? Med även då, jockiboooi AKA jocke Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Mamma kalas-Lördag !

sen kom jonas....

Sen drog vi in till Örebro! glo på bilar... jätte kul... kanske inte :p Jag som skulle ha träffat Ness, men det bidde att lägga sig i sängen direkt när jag kom hem. Var så trött.

Upp och gapa lite i telefon, duscha och sen iväg och handla blommor

sen mamma! Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Mamma kalas-Lördag !

Kalas = glass, kaffe och kaka !

MUMS!

Sen stannade vi kvar längre tills in på kvällen och åt lite grillat.

Underbart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback