Ingen dålig frukost.

Sitter och gottar i mig en tallrik med turk-yogurt och linfrön.

Mummmma.

Och ett glas juice och kaffe såklart.

I Fredags ialf. efter mycket OM och MEN så åkte vi till Liseberg =) Jag Cattis, Jonas och Frippe! Skoja om att vi hade kul.

Hahaha, tror vi skrattade mer åt grabbarna än själva upplevelsen i karusellerna. Vem säger att det är barn som skrattar av att åka karusell? När en nästan 30 åring kan gap skratta hahaha jag dör bara av tanken.

Jag och Frippe hade ialf. oturen att få åka med två sur puppor. Knappt någon av dom ville åka någonting alls. Ja o frippe åkte den nya .. atmos fear? två gånger, det var ju ett sånbt ruuuus av nervositet att åka den så det behövdes göras om flera gånger. Men jag ska inte vara så kaxig för andra gången vi åkte ... så skaka jag så mycket att frippe frågade mig om jag verkligen frös så himla mycket. Men tittandes på mina armar så slängde jag kommentaren fort

- nej nej, jag har ingen gååås huud!!!

146 meter upp i  luften. Det är scary =D

Sen vann jag en stor anka jag döpte till Arnold. Den fick Miranda. Och tur med vädret hade vi också.

Sen hade två av oss lite tur där också ....

Lördagen vaknade man av att telefon ringde och pep för fullt. Det var min syster och farmor som hade ringt, och ja.. min faster.

Dom skulle ut till min syrra och grilla, ses och umgås lite. Min faster åkte hem hit förra veckan, men har hållt sig på sjukhuset varje dag sen dess så vi väntade med att ses.

(en tråkig nyhet)

Vill inte skriva om det ännu för jag själv vet inte hur jag ska ta in allt.

Men anywho ...

Det var såå kul att få se och krama om henne. (hon bor och lever i spanien) så vi grilla, käka och pratade en massa. Sen fram mot kvällen så började jag bli dålig, kände mig yr och väldigt dimmig. Min energi dunsta på stört. Så det blev att stanna hemma jag, och cattis kom över en stund och joina mig i soffan med fotboll.

BARCAA!!!!!!

Somna direkt efter fotbollen.

Söndagen var inte bättre den, vakna även där av en massa sms, dock hade jag fått en del mitt i natten också. Men även här, min syster.

Mors dag!

Den spenderade jag ute hos mamma. {#}

Köpte en fin blomma format som ett hjärta. Och en morotskaka som jag fick med mig hem som nu står i kylen och bara ser allmänt fet ut.

Nej nu måste jag häva i mig juicen och kaffet!!!

HEJ!

aaah men just ... haha I Torsdags så träffade jag en .. ska man säga gammal vän?

Sak samma, en jag träffade för nåt år sedan som dock aldrig såg mig. Han kom och fikade med mig här hemma i kumla på sveas. Riktigt mysigt var det. Och trevlig var han.

Träffa nytt folk gör en alltid gladare på någe vis. Fast riktigt ny var han ju inte, vi kände ju varann typ ändå.

Haha kom på mer och skriva nu bara för det...

Efteråt så drog jag med Jonas och handla. Köpte strepsils (som han nu har i sin bil.. morr) Och sen haha så bara mitt ifrån ingenstans när vi åker förbi en golf bana

- Ska vi spela golf?

- Va?, .. mini golf? Vart då? Såg du nåt?

- Haha ja vi åkte precis förbi :P

- Ja men vi vänder.

Haha så vi stanna och spelade mini golf. Jag har inte spelar det på år och dar, men det var kul. Slog en hole-in-one ;) Men sen förlorade jag.

Så, nu ska jag dricka upp mitt kalla kaffe ....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback