Helgen.

Sammanfattning.

(om jag lyckas)

Är lite trött i skallen och varm. Sitter ialf. i lugn och ro just nu i mitt sovrum i väntan på att Tina ska komma, vilket borde vara typ nu egentligen.

I fredags JA JUST JA!!

Haha, i Fredags så vaxade jag mina ben för första gången! Och jag kan verkligen säga att det här med epiluator (eller hur det stavas) jag pinade mig verkligen igenom den lilla saten, upp och ned för bena och det gjorde ont like hell! Och så fick man inte med alla hårstrån, eller jo .. jag klagar inte på det viset men smärtan var så oerhörd! Dagen efter dessutom (och direkt efter typ) så blev jag prickig över mina ben som om jag hade blivit getingstucken eller något. Plus att liksom det var verkliga utstående prickar. Hur snyggt är det?

Så ialf. jag sa att jag ska ta mig tusan pröva wax. Och det var så värt det. Det gjorde inte speciellt ont alls, ett enda ryck och du får med massa hår. Man blir verkligen mysigt len dage efter och man verkligen slipper den där "stubben" dagen efter. Fick inte med allt hår, men hey .. det var min första gång. Sen var det min tjej kompis som gjorde det på mig (det är nästan ett måste att någon annan gör)

Knäna gjorde mest ont. men jag ska göra om det snart Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Helgen.

Lördag.

Var till barnens Ö (holmen) . Var och handlade. Umgicks med Cattis sen på kvällen.

Söndag (idag) :P

Har varit barnledig, så jag spenderade min tid utomhus med Cattis, drog till sjöarna och solade lite och bara njöt.

Sprang upp till Ness en snabbis och sa hej Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Helgen.

Sen drog vi hem till cattis och fortsatte solningen på hennes baksida, för att sen slutligen gå hem och göra pannkakor till mig Miranda och Fredrik.

Tittade på Batman The dark knight {#} me loove him!!

Så nu har Tina varit här en sväng, snackat lite om vad som hänt osv.

Ja, nu ska jag lägga mig i sängen och lösa eller nåt. Jag är ap trött verkligen.

Sto pensando a te e mi manchi molto.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback