googla på NA.


Jag kan inte sluta söka runt på NA efter att hitta något, eller bara nånting litet bara... vad som helst!! Jag läser om både det ena hemska efter det andra. Till min fasa hittar jag bara nen artikel som jag inte ens vill veta om det verkligen är du eller inte.

Hatar att inte veta vart du är, vad som hänt eller hur det kommer att bli. Jag blir så frustrerad.

Det hade varit så enkelt om vi inte setts alls så "intimt" alla dom dagarna, varje dag nästan .. blev mer och mer. Det var kul. Och vi trivdes verkligen med situationen.. bara du och jag.

Men sen kom dagen, jag visste om, men det jag inte visste var att jag inte skulle få prata med dig mer.

"det är lugnt, det är ingen fara. No big deal, vi hörs och ses då"

nu när jag tänker på det, så visste du ju redan om allt. Var bara jag som inte såg eller hörde dom där ordena som jag hör nu.

Det var väl det sista jag hörde ifrån dig.

Du blir väl min tredje jag kommer vänta på vid brevinkastet.

hoppas verkligen att på att få se dig snart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback