Dålig dag.

Bra start på dagen ... not!

Seg start den här morgonen också, samma som igår. Har varit vaken i stort setthela natten av att min näsa besvärat mig. Allergin kommer ju en vacker dag att verkligen ta död på mig. Jag pallar inte längre!! Nu börjar det bli personligt och mycket jobbigt.

Miranda till dagis och jag till arbete.

Skulle även till vårdcentralen idag, klockan 10. Tror ni jag kom dit?

Nej, Beatrice somnade i soffan som ett litet barn. Vaknade av att tvn var så högljudd, stängde av och snegla på klockan på datorn och bah

FAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!

Klockan var 12 . Bra bea !!! BRA!

Men till mitt försvar, så mår jag sjukt dåligt. Helst egentligen skulle jag behöva vara inne om dagarna och aldrig ens öppna dörren för att ens kunna sova hela nätterna. Utan problem. Men är ju sjuk nu också på allt elände. Vad har jag gjort för att förtjäna all denna sjukdom?!

Gaaah!!!

Jag ringde ialf. till tandläkaren idag, boka tid åt Miranda. Men nu får jag inte tag på hennes dagis, dom måste vara ute eller nånting. But still, BRA!! Fick ringa och boka om tiden nu ju.

ääh jag orkar inte skriva.. ska göra mig the och kaffe och ut med hundarna nu ...

Hate my life right now!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback