Strawberry, WHIP! Mixed with love ;)



Hittade världens sötaste bild när jag googlade runt efter en het bild med jordgubbar och vispgrädde..

Ska helt klart måla mina naglar sådär Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Strawberry, WHIP! Mixed with love ;)

nåväl, anledningen till mitt sökande efter bilden som kan ge en iblick i hur min natt såg ut/kändes , är för att jag och Jonas hade typ världens underbaraste kväll/natt igår. oh my god!!

Jag hade tidigare "skojat" till det med att smsa honom och skriva:

"mat? du kan få äta jordgubbar och vispgrädde på mig ikväll ;) "

Vilket jag faktiskt gjorde Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Strawberry, WHIP! Mixed with love ;) Jag köpte fina (både små och stora) Jordgubbar, och vispgrädde. Så efter att Miranda hade somnat så började jag gå runt och små flirta med Jonas och klä av mig. Skar upp lite jordgubbar och la i en skål, tog vispgrädden och parkerade allt in i sovrummet. Tände lite ljus och sen

- jooho,  kom då ..{#}

Vi började faktiskt med att glo på en film haha "Martyrs" riktigt sick film. Men vi började ganska snart linda in oss i varann. Och jag måste faktiskt säga, jag har aldrig gjort sånt här tidigare. Mat + sex. Aldrig gjort det. har väl liksom hela tiden aldrig tagit mig an sånt. Tänkt liksom att, hur går man igång på sånt? Att äta medans man ska ha sex .. hur får man ihop sånt?

Jag och jonas fick verkligen till det ialf. ;) gudars vilken passion! Jag vill inte skriva ner allt i detalj, men det var det underbaraste jag varit med om. Det kändes verkligen som om att vi båda låg på ett moln av vispgrädde, mjuk grädde och med massa mjuka goda små jordgubbar runt oss. Rullandes runt där .. som i en reklam för en himmel säng med jätte töntigt musik till hahaha

Jordgubbar och vispgrädde i sängen, rekomenderas!

Negativt kan bli positivt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback