Solig med snö. Söndag.




Äntligen kan jag komma in på min blogg. Vet inte vad felet är varför jag ibland inte kunde komma åt inloggningen. Skumt. Men med Firefox funkar ju det mesta!

Igår var jag till Farmor och hälsade på. Min pappa fyllde 50 år i Fredags, så vi åkte alla till Farmor för att fika och fira honom, han hade även med sig sin nya "tjej" Harriet. Såg både trevlig och bra ut, och det var hon ju. Henne tyckte jag om.

Pappa fick en ram med ett foto av mig och Miranda, glad han blev (Farmor avundsjuk) haha men hon fyller ju hon med snart.

Mådde riktigt dåligt igår btw, tror jag har urinvägsinfektion. Både luktar starkt och svider när jag besöker toaletten. Usch om jag har det Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Solig med snö. Söndag.

Men det kan jag väl lika gärna ha då4eiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu+07888888888888888yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

47 ... min katt går på tangetnbortet.. BELLA BATMAN GÅ BORT!! haha Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Solig med snö. Söndag.

Har två brutna tår på varje fot också, buhu Jag var ju ute och sprang i Måndags morse, höll på att dö. Snacka om att jag är otränad (vilket jag egentligen inte är) men det är stooor skilnad på att trampa cross inne än och springa ute. Det märkte ju jag det. Var ca 1 år sen jag sprang ute. Sen i Onsdags fick jag ju mina vackra skor Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Solig med snö. Söndag. självklart ville jag ju genast gå in dom, så det gjorde jag på torsdagen. Det slutade med att ena tån börja blöda och andra sved utav bara fan. Jonas fick nästan bära mig.

Jag får nog köpa en såndär sko töjare och ha i dom tills sommaren kommer tillbaka, och all äcklig snö försvunnit!!!

Färgat håret har jag gjort, riktigt värdelöst. Vad tänkte jag med?!

Tur Jonas är så snäll säger jag bara. Tack vare honom ser jag nu vettig ut i huvet ialf. {#}

(Det ser värre ut på bilden än vad det var)

Jag var krit vit i skallen och hårbotten, resten blev rött och orange :P  .. awesome!

Färgen jag har nu är askblont, nivå 2. Det är det enda man kan göra i en sån här miss. Mitt långa hår krävde mer än 2 förpackningar blondering                          (skulle haft 4 förpackningar)

to be continued.... (with the hair) Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Solig med snö. Söndag.

Börjar mitt nya jobb 1 april också .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback