Right in YA FACE fuckers!




ÄNTLIGEN hallelujah, yes!!

Vi har fått nytt system i gemensamma tvättstugan som vi har här i vårat kollektiv boende (haha)

Eftersom folket missbrukar tvättstugan så har vi nu fått låsta dörrar mot en liten bricka att logga in sig själv, så bara DU kommer in. Så j-vla guld!! Har blivit frustrerad och galen onödigt många gånger pga. att vissa tar ens tvätt tid, tvättar för länge in på ens tvätt tid, snor kläder och tvättar på båda tvättstugorna and its more.

Så det här var riktigt skönt Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Right in YA FACE fuckers!

Haha, vissa hade tillomed klagat, för att det är för lite tvätt tid. (vi får tvätta gratis 10 gånger/mån) och seriöst, vem tvättar mer än normalt 1 gång/veckan.?

Men ja där ser jag ju, det är ju dom idioterna som får lära sig att tvätta som alla andra och sluta ta för sig på oss andra som respekterar reglerna!

Haha ja jag har varit mycket frustrerad angående den där tvättstugan :P

Jonas är elak btw! Riktigt elak, han tvingar mig att ta spruta på fredag :'( buuuhu

Jag sa det att:

-Du vill verkligen se mig plågas och få mig att gråta, fy bubblan för dig!

Men ja, nu vare ju jag som bokade in mig själv :P Så på fredag blir det spruta i armen. Först shopping, mat och synsam. Sen ska jag ge min mobil telefon till Mamma, hon har ju numera min systers gamla SKIT mobil som verkligen är i en klass ENSAM. Samsung touch nånting shiiet. Hon ringde förut och fråga hur man får fram fyrkanten på telefonen.

Haha och hur ska jag veta det, kasta skiten!

Så Mamma ska få min htc istället. Jag har ju ändå min iPhone ligger. Kan lika gärna använda den. Får ju ändå en ny sen...

Tror jag ska slinka in på Dollys på fredag också, se och höra om vad dom kan göra med mitt hår.

Måste köpa mig en kalender!

Drömde inatt att jag tattuerade handleden !!?  så nu har jag en ide om vad som ska göras där .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback