Lite utav en drama queen.




Jag är lite "drama queen" ibland när det händer saker som gör mig så frustrerad, att jag måste vara som värst för att få en reaktion.

Nu fungerade ju inte de alls igår... vilket misslyckande. Men jag hade inte förväntat mig något annat faktiskt, därför gav jag upp. Alkohol gör verkligen en människa korkad, snacka om korkat att utsätta sig för nåt sånt.

Any who

Fick hand sy lite på mina jeans här på morgonen. Dom hade gått upp lite i grenen, bredvid dragkedjan. Är man händig så är man Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Lite utav en drama queen. dock stack jag mig i fingret tre gånger.

Och jag har verkligen urinvägsinfektion!! fy bubblan alltså Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Lite utav en drama queen. det här vill jag verkligen inte ha. Fy, asså guu jag var nyss på toaletten för andra gången, och jag är fortfarande kissnödig. gaaaah! har en känsla av oturs-vecka.

Ska ialf. göra mig klar för stan nu. Ska bli intressant sen om och vad Jonas har att säga till mig idag.

Det kanske är korkat, men igår så var det sms om FÖRST om saker han klagade på mig om. Sen blev det missförstånd. Och sen blev jag väldigt förvirrad och ville få allt till rätta igen. Men det gick inte det heller. Långa mellanrum på hans sms och mindre respons så jag blev helt.... "what the fuck?!"  Sen blev det heeeelt omvända banor hahahaha herregud. Hur kan det bli såhär egentligen?

eeh... jo, jag vet!

ALKOHOL! Älskar dig sällan, och hatar dig enormt!     Hoppas han mår riktigt dåligt idag.

Jonas IQ måste ligga på typ 5 eller nåt. Han är ju smart, och logisk och så (ibland) men så satans KORKAD!! Och speciellt när han dricker.

men jag tycker ju om honom för det :P

... aa nu skulle jag lägga upp värsta fåniga bilden på honom, men nu hittade jag inte den. Så jag ska dricka upp mitt kaffe, rensa min telefon (som mamma ska få) och ja, sen drar jag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback