Lite bilder ifrån hotellet.



Hotell Tuvana, Antalya. Turkiet {#}

Det verkar vara ett tok mysigt hotell som vi ska bo på jag och Jonas. Byggt på 1800-talet och i en gammal del av staden. Hur läckert låter inte det!

Dock får vi promenera några hundra meter för att komma till stranden, men alltså... det är de nog värt. Jag hoppas på sevärdheter mest, rida och rolig shopping. Och solning of course! Det är jag ute efter.

Hade det inte varit krig och skit i egypten, hade vi åkt dit. Hittade ett toppe hotell även där, en massa roliga sevärdheter och äventyr. Hotellet i sig var underbart, precis vid stranden. Vi hade bokat det om det inte hade varit så att hans moder berättade att vi inte skulle åka dit, då det var krig där.

Sen var vi nästan helt inne på Rhodos, ixós. Hotellet hette Ixia grande och ååååh herre vilket hotell!!! Lyx hotell och med terass ut mot stranden, eget liksom! Satan i gatan vad jag ville bo där.

Men Turkiet är ju omtalat, billigare shopping och varmt. Sen har jag aldrig varit där, så det fick bli turkiiish!

Är fortfarande i jakt efter BIKINI , nån som vet någon snygg och bra?!

Fick ju en snygg kommentar av dom jag la upp tidigare och jag har bara en sak att skriva som svar till det att

"Vet du om att det är Victoria Secret bikinis du skrev crack**** om"

Bra koll! men du var ju bara 15 år... ;)

Any who

Jag tror det får bli den vita under-delen Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Lite bilder ifrån hotellet. men 88 dollar för alla tre var inte så dyrt faktiskt så kan bli alla tre då.

Min rosa gucci bikini ligger ju hos mitt ex (eller hos Åsa) och den har ju varit med några sommrar så den får ligga. Annars har jag ju en snygg korall färgad bikini med guld detaljer på, ifrån gina förra året. Men man kan ju inte bara ha en bikini Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Lite bilder ifrån hotellet.

Nej, jag letar nog efter bad brallor till jonas nu istället, han måste ha ett par nya! Haha så är det bara.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback