lala la



Usch vilken sämst Måndag. Upp tidigt (sov dåligt inatt) lämna Miranda på dagis, gav mig en släng kyss ifrån fönstret Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., lala la och sen iväg till Örebro och hjälpa till med en nyMaskin... sen hemma till 12. Var såå trött och grinig kände jag. Även fast vi igår bokade en resa hihi

2 Juli åker vi till Turkiet, jag och Jonas. Jätte fint hotell hittade vi (efter evighets timmars letande). Det ska bli kul, och spännande. Aldrig varit där, och Jonas har heller aldrig varit utomlands (han har varit i dubai, men då jobbade han) så det ska bli skönt.

Åt lite mat här hemma, Mirandas pappa kom och hälsade på. Och nu sitter vi i soffan och glor på ice age, Miranda är ap trött. Och jag är inne på Victoria´s Secret. Ja, jag letar efter Bikinis Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., lala la Har en favorit där som jag såg för två år sedan, och den finns fortfarande kvar så vi får väl se om jag lyckas blippa hem den i sommar .

Älskar mitt nya söta bälte, blommigt och gulligt Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., lala la

... va fasen

Miranda ligger och sover bakom mig. Dags och bära in henne in till badrummet nu tror jag. Borsta tänderna, innan hon sover här som en gris.

så, nu är dom borstade. Nu minns jag inte alls vad jag mer skulle skriva så...

herrå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback