Jag är bara glad..



Gårdagen.

Start 07.00

Miranda väcker mig, jag drar mig lite och sedan går jag upp. Blev rätt sent natten till igår. Då jag satt och tokade mig på Jonas. Väldigt upprörande och irriterande.

Jag starta ialf. med att visa lite kärlek, så jag drog ett halv mysigt mms och med texten "miss u" ihopp om att få respons (klockan var då ca 8.00) Jag fick inget svar förns typ 4 timmar senare. Att även han saknade mig Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Jag är bara glad.. så det var ju positivt. haha

Jag tog INTE sprutan igår. Alltså, den skulle tas i rumpan!!! No thanx.. forget it. NO FREAKIN WAY!

Men jag reser ju inte så mycket, och vi ska ju resa inom europa så att, det är väl inte döds viktigt.

Jag har sovit 3 timmar inatt. Sena kvällen och natten bestod utav diskussion. Lååååång diskussion och jag har verkligen överträffat mig själv. Sen jag tog ur min hormonspiral så , är jag nästan säker på, att jag tog bort den iskalla delen utav mig. Jag gjorde och sa saker igår som jag annars aldrig hade gjort.

But hey, vad gör man inte när man verkligen vill något.

Så allt är bara positivt nu.

Erica, min kära vän Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Jag är bara glad.. hon kom förbi igår på dagen och stannade in till kvällen. Var hur mysigt och trevligt som helst. Vi tog en promenad och allmänt tog igen kvalitets tid (då vi faktiskt inte ses och hörs så ofta) men det var riktigt kul faktiskt.

Sen kom ju Jonas ... pirrig som en kanin satt jag och bara ville krama om honom och säga honom hur mycket jag tycker om honom. Men det kändes som på grönland. Kallt och stelt. Så dom där timmarna från typ 22-04.00 av duskussion, var värt dom 3 timmars sömn. Vi fick en hel del sagt som aldrig tidigare.... och såklart lite annat på det ;)

any who, Jonas har åkt till sitt hus och jag ska hoppa in i duschen för sen ska vi åka ut till Sköllersta Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Jag är bara glad..

Mysigaste morgonen ever hade jag också. {#} Jonas sov ju som en gosig björn, jag kröp ner hos honom 3 gånger och titta lite på honom och gosade. Medans han snarkade haha               men sen fick jag fart på honom.

Jo, jag shoppade ju igår också. Mådde illa och nästan spydde. Så mycket shoppades det.

Miranda fick en söt tröja och jag fick en snygg jacka Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Jag är bara glad.. Blev inte frissan (då jag mådde riktigt riktigt illa) .

nej nu måste jag duscha!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback