Äntligen är dom mina.




En sjuk helg har det varit , alltså riktigt sjukdom, hosta och snuva som bara den. Så det har ju inte varit så värst mycket skrivande här inte, även fast jag velat.

Har ju fått hem min lilla kissemiss nu ifrån min syrras kennel. Cocoa heter hon (fast jag döpte om henne till Bella-batman) så super go och söt. Kelig go och glad. Perfekt Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Äntligen är dom mina. Ogillar katter för övrigt faktiskt, usch blä och fy ... men Bella passar in här perfekt. Choklad brun Brittisk korthår är hon. Lovley <3

Idag var en toppen dag ialf. , fick dessa skor (Bilden) !!!!!!  Vill man ha något, så får man det.

Uppenbarligen. {#}

men jag är såå glad. Dock inte mina fötter, men jag är. n thats the main thing ,Huvudsaken.

På Fredag fyller min pappa 50 år, så det blir att åka och hälsa på då hos farmor och fika och träffas lite. Nu ska jag fixa en banner till företagets hemsida och grejja lite. Försöka hitta en tröja ifrån h&m också ...

Se ya.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback