Allt inställt!!!



Jag har verkligen längtat till Fredag.

Fredagen som SKULLE bestå av att jag skulle in till örebro med min mamma syster och Lillebror. In på Synsam ,kolla synen och få ut nya linser. Kolla i affärer och besöka frisören för att kolla in vad som kan göras åt mitt hår. Efter allt det så skulle jag möta upp Jonas för att åka till kliniken och få min spruta, eftersom vi ska/skulle till Turkiet.

Men nu sitter jag här. Förvirrad till tusen och ska avboka min vaccination. MEN DET GÅR INTE! Vad ska det betyda nu då? Klockan är ju ganska mycket och det står "kommer igång under eftermiddagen"

Alltså, jag vill inte ha nån karma idag. Men jag tror ju på det, och har uppenbarligen förtjänat detta.

Jag är så glad och lycklig. Mitt liv är underbart. Jag har underbara vänner, en familj som jag gör allt för.

Och Jonas....

Man föddes ju inte med en handbok om livet precis, men jag hade då önskat att få en Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Allt inställt!!!

This is who I am.

Inte bättre än någon annan, men jag är jag, och jag lever mitt liv och tar egna beslut.

Lyssnar och finns till för andra som behöver det.

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Det är svårt ibland. Men jag tror verkligen på det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback