Varning starka bilder!!

Haha rekomenderar INTE att lägga upp skämt bilder på facebook när du har släktingar som verkligen
tror på allt.

La ju upp samma bild som jag la upp här igår, på facebook.
Efter det, så skrev jag ett till inlägg
"herregu.. tänk om jag ångrar mig"
Jag menade ju såklart färgningen i håret.

Jaja
Jag hoppade in i duschen, sköljde ur all färg. haha såg ut som värsta blod badet.
Sen steg jag ur, handdukstorkade håret lite. Svepte in mig i handduken och sen så knacka det och rycktes i ytterdörren. Såg då samtidigt på mobilen att mamma hade ringt 3 gånger.

Jag tänkte, vad fan är det frågan om??

Tina rusar in och är halvt skräckslagen! Och jag likaväl.
Har mamma i luren och hej och hå!!

Min kära syster som tror på allt hon ser och hör. Hon trodde ju självklart att jag
satt här och skar mig.. eller tog livet av mig.
Jeeeeesus...
Så hon hade ringt Mamma, och mamma ringde Tina (eftersom vi bor grannar)
Trodde ialf. att mamma skulle kunna tänka att jag ju faktiskt färgade håret, vilket hon hade sagt till syrran.
Men neeej, Hon var säker på att jag var jätte självmordsbenägen och la upp dom där bilderna pga. det.

omg

HAHAHAHAHAHA
jaja, tog bort bilderna och skicka upp en ny på det halv torra håret så dom fick se.
What a draaama.

Drog senare hem till Tiiinis och hjälpte henne att måla
hennes köksbord. Haha vad kul det är att måla.

Och nu idag... så gick jag in på min älskade väns facebook.
Ingen bebis vad det stod där ialf.
men hon vart inskriven igår så jag tänkte att hon måste ha fått bebis!!
Sen när jag kolla igen
Står det en massa GRATTIS TILL LILL KILLEN!!

hihihi så min bästa vän Johanna har fått en liten son!!!!
åh så glad jag är. jag vill bara åka in till henne nu fort som bara tusan.
Men väntar nog tills hon hör av sig hehe
ååh, lilla bebis killen <3


Var ju till Marieberg med Mamma igår på dagen, därav att hon visste att jag skulle färga håret rött.
Sen köpte jag två tröjor och ett par shorts till min lilla snutt Miranda.

nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ställa mig på wii brädan.. hähä

goodbajs.


Blev inte så rött som jag hade hoppats på.
men men jag får väl försöka.

För rödare ska jag bli!!

Skriva gärna tips om du har, tack. :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback