Sy Bea :)

Gudars i himmel vad jag sytt på symaskinen!!

Synd bara att jag glömde ta foto på dom jeans som jag sydde om.
(så man kunde ha för -efter bilder)
men resultatet blev väldans bra. Riktigt dutti jag ;)

Dock så blev dom första lite halv bra, men sen på dom andra jeansena så blidde det kanoners!
Så mycket bättre att sy själv (om man kan det) än att lämna in dom och få dom sydda för en del lappar och sen bli missnöjd. Njaa, då gör jag det själv.

På Torsdag så blir det lite spa för mig ;)
lite fot massage och sånt där.
Fot peeling. Gud vad nice det ska bli.

Har även idag bokat tid för klippning!! (på tiden)
fast det blir inte förns på Tisdag nästa vecka. Men det blir bra ändå, åker ju den helgen till Turkiet och då är jag klippt. Blir galen annars om jag måste fara i den här kaluffsen. Och sen när jag kommer hem.
Blir det rött!

För då har det ju blekts mer i solen mitt hår.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback