Nintendo fredag.

God morgon!!
fast klockan är ju nu iofs. efter 11  och här gick vi upp efter 7 .

Igår så drog vi in till Marieberg (två gånger)
först handla lite mat OCH 3 KG GODIS!!! haha fy bubblan vad det stinker godis i skafferiet just nu.

Sen blev ju Jonas sugen på att köpa ett Nintendo Wii . Så det var det vi gjorde igår igen.
Köpte ett Nintendo Wii , och med ett skjut spel.. cowboys och såntdär.
haha AAAS KUL!!
lite kramp i fingrar och armar men vadå . Och så var det Balans bräda med också.

Guuud vad fånig man såg ut när man "cyklade"
Står och trampar med fötterna på den där brädan och håller kontrollen som ett styre.

HAHAHAHAHA
Men det var kul.
Sen spelade jag och Jonas UNO.

Idag blir det väl en sväng in dit igen... (nåt mer spel kanske?)
Nej, jag ska försöka få honom att köpa en RESVÄSKA! Han äger ju ingen, och jag har redan "lånat" en av fredrik (Mirandas Pappa) Som egentligen var min förr i tiden. Men ja jag har en fixad ialf. Så nu är det bara Jonas som behöver en. Lite jobbigt om han blir utan :P

Måste nog skriva en check lista nästa vecka. Jag glömmer ju ofta saker.

På Söndag (eller var det Måndag?)

anywho

Min vän Malin går på semester och blev sugen på o resa hon också, så hon en kompis ifrån hennes jobb drar iväg till Bulgarien (sunnybeach)

Fan vad kul för dom :D

Får vi umgås en massa i sommar och när jag kommer hem ifrån min resa. Vi ses ju så sällan nu för tiden.

Och ingen bebis har det kommit :(

NU FÅR DU TA OCH KOMMA, UNGE!!

aaah och just.. fick ett meddelande på facebook igår, eller om det var i förrigår? sak samma.

En tjej som hade skrivit till mig, det roliga är att det är mitt ex nya tjej som hade skrivit!!??

Blev väääldigt förvånad.
Alltså, sånthär med ex och så .. är ju lite privat. Sen varför jag och Richard bröt är väl våran ensak?

Hon undrade ialf. varför vi två bröt...

hm .. jaja, hoppas dom löser sina proooblems.

Jag var ialf. trevlig och svarade rart. Jag har ju inte tänkt på Richard alls nånting längre så ..

Jag hoppas verkligen dom löser det dom nu har och lösa.

Men tycker ändå det är lite fel och konstigt, varför ska man fråga sin pojkväns ex om dom som "par" ?!

Nej, gott folk

Nu ska jag in i duschen.

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback