Little too late



Fick meddelande på min facebook för några dagar sen.
Och jag blev väldigt väldigt förvånad... och samtidigt fundersam om what the hells is going on!?
Har ju skrivit tidigare att mitt ex nya tjej hade skrivit till mig och frågat mig en massa och mig och Richard.

Sen bara några dagar sedan skriver han själv till mig.

Alltså, jag har egentligen inget att skriva om det här för det gör mig så arg och ledsen.
Att han kommer nu och skriver förlåt för hur han avslutade det hela och betedde sig...
alltså.

och det kommer du med nu?!
det har ju bara gått en sisådär 5-6 månader sen vi sist ens hördes.
Fy *** säger jag bara.

och vilken bra timing han gjorde också.

ja, nej jag blir riktigt arg och ledsen. Hur han har mage att höra av sig nu. Och verkligen tro att jag finns här och vadå, skulle börja träffa han igen?!

Efter hur han själv avslutade allt... och att han nu haft en tjej emellan som han uppenbarligen sårat också.

Anledningen till att hon skrev till mig förvånade inte Richard (sa han) för han hade berättat för henne tydligen om vad han kände för mig.

Ja, Richard skrev att han saknade mig och istortsett räknat dagarna sen vi bröt upp mm.

....

mm jag vet, jag är helt stum.

dont have anything to say than, .... its a little too late.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback