Idag är det.

Vaknade av mig själv imorse, fick lite panik och letade efter mobilen för att se vad klockan var.

Skulle nämligen med Tina in till stan för och sitta i hennes bil haha

Men klockan var bara 07.50 och vi hade sagt 08.20 så det var lugnt. Gnugga lite i ögonen (hade somnat med linser) gick på toa, klädde på mig och sen ut med hundarna så dom fick gå på toa.

Hann inte ens dricka kaffe {#} men tog med mig en flaska frukost i bilen ialf.

Nu är jag hemma, dricker mitt kaffe och har duschat. Klockan 14 idag så kommer mamma och hämtar upp mig.

Det är begravning för Farfar idag.

Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig. Har blivit sagt att det inte ska vara något svart och dystert, men heller inget för ..utstickande. Så det är lite svårt. Vill ju ändå klä upp mig lite för respekt.

Vi ska ju ändå säga farväl.

Usch, sånt här är verkligen inte min grej. Att hantera sorg. Jag är mycket van och trivs bra med det... att lägga saker åt sidan. Men det här går inte riktigt att lägga åt sidan, det är ändå Kent.. som nu lämnat oss.

"Även fast kontakten försvann med åldern så minns jag ändå min favorit sysselsättning hos Farmor, det var att sitta på dina axlar. När vi såg på tv eller stod i köket. Jag tyckte mycket om dig och du var en del av min uppväxt. Minns det som om det var igår. Jag hoppas du funnit frid. Du betydde mycket"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback