Grå Midsommar.

Wow, någon som har fint väder idag... såhär på förmiddagen när du glor ut genom
glöggen eller fönstret eller what ever.

Här är det pretty grått ialf. :(

Men jag är inte butter för det!!!

För igår kom det ett STOOORT paket till mig ifrån England ;)
Jag och Jonas som redan hade forit in till örebro i jakt efter resväska och lite annat, så hade jag ett missat samtal ifrån post nissen efter att vi hade varit inne i en affär. (tur jag hade med mobilen)
Jag ringer upp.
Och guu vad bussig han var som stannade 1 timma till i väntan på mig.
Han lunchade under tiden sa han hahaha :D awesome!!
Vi drar en snabbis in på maxi och handlar med maten vi skulle ha med hem
(jonas var as hungrig, han blir sur då)
Sen ialf. så hämtar vi upp paketet mitt på torget :)
As stort paket, jag blev lite fundersam på om det verkligen var mina skor eller inte.
Haha killen bara skratta när jag berätta att paketet är lite stort (vilket inte han tyckte)
men när jag sa att det bara är ett par skor då skratta han och sa det att då är nog paketet rätt stort.

Ja, och åter till skorna.
Tankarna sprang iväg
Kan jag ha dom?
Kommer jag kunna gå i dessa?
Tänk om dom är för stora?
gaah!!!

Men dom var helt perfekta!!! :D
Kunde gå i dom.
Kunde HA dom.
Fick på mig dom direkt UTAN strumpbyxor.
woooooho!!
är så glad.

Och jonas bah....
"ja, då har man köpt skor till dig för 2 tusen spänn"
"så nu fan ska du ha dom"

Hihi :)

Vi drog sedan iväg på avslutande shopping rundan.
Jag tänker aldrig mer shoppa sådär med Jonas! för fyyyy så virrig och sur han blir när han är hungrig. Han skulle bara ha ett par jeans, och vi gick från butik till butik... till butik och butik!
Han fick ialf. med sig ett par hem. Och det var väl tur det.

Jag, jag fick med mig nya under och ett läppstift.
Som iofs. blev helt fel färg.
åååh... är fortfarande sur för den incidenten.
GRR!!! MORRR BLÄÄÄ åååh... mmm mummel mummel.

Jaja

Ska tvätta här om nån timma, sydde upp ett par jeans igår som jag tänkte ha på mig idag. Och limmat igen ett linne som det hade gått upp en söm på.

Ska ringa cattis och höra hur dagen ser ut... för den ser fan inte ljus ut ialf.
och jag måste ju tvätta, duscha.. fixa håret... kläder och gudars!

kanske kan bli en "Midsommar-lunch" på sveas, så som vi ändå gjorde för två år sedan :)

Alkohol fixad ialf.


nej. Puss och glad midsommar allihopa! :D
.. och hitta hem.


ooh jag måste ju fixa en krans också!!!! :O HERREMIN SKAPARE!!!


aaa och just ja, kom på en grej till.
Var ju på fotvårds massage igår.
alltså.... jag har typ inget att säga om det alls egentligen.
För fy fan!!! Hon klippte bort hela jävla stortån!!!!
Jag har ont när jag tar på mig byxor.. för tån går emot då. Även täcket i sängen när det nuddar.
ååh bla bla bla.... det där hade jag hellre varit utan OCH gjort bättre själv!!!

Men tack cattis för den underbara upplevelsen........
...
..
.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback