Åter till vardagen.

Det är Måndag och jag har sovit som en uggla.
(dom sover inte på nätterna)

Men efter helgens bravader så kan det vara för att jag sovit toooo much.

Jag spenderade Midsommaren med Jonas ialf. och det är verkligen ett stort kors i taket. För vi har nämligen aldrig kunnat riktigt umgås med varann när nån av oss dricker.

Men what-a-hell , jag tvättade och grejjade här hemma. Sen kom cattis och vi gjorde god mat :)
Satt och skålade ett par coco-lada och hade det gött!
Vi hade ju inte tänkt hitta på något med "våra gubbar" men efter att jag kännt hela dagen att jag ville vara med Jonas så fick det bli så.

Det var riktigt kul.

Hamnade någonstans inne i örebro at first, för att sen hamna ute på vichan. Där jag fann mig två gamla skolkamrater. Så det var ju himla trevligt.

Plus att jag och jonas höll sams hela den dagen haha
guuud så skönt :)

Jag blev lite packad, vi åkte hem 00.00 faktiskt. Och det var himla tur, för fyyy vad dåligt jag mådde. Jonas "tvinga" mig att stoppa fingrarna i halsen. Vilket jag gjorde. Sen däcka jag väl i sängen.
Minns inte så värst mycket. Men minns det roliga. Tummen upp för det.

Fick höra lite sen av min kära vän cattis som var mindre kul, det hade spårat ur tydligen där på ferren efter att vi dragit. Så är waaaay happy att jag missade det.

... dagen efter hade jag hellre velat slippa dock. Hade urinvägsinfektion så det skrek om det. Mådde illa och det snurra hela jäkla dagen. Så snacka om en bakfylle lördag :( det var inge vidare alls.
Men tur hade jag att Jonas mådde så pass bra att han kunde ta hand om mig :) hihi
sen gick jag med ut på en runda med torsten seeent på kvällen haha

Sen igår drog vi och handlade och kände oss pigga. Miranda kom hem, och vi bakade bröd
(jonas köpte en bakmaskin)

nej, jag mår lite illa ... just nu alltså.
Ska dricka upp mitt kaffe och ställa mig på wii fit bräda och få en chock. Sen dra iväg och träffa cattis en sväng.
Sen ringa lite samtal.

Åker till Turkiet om en vecka!!!!!!

Kolla vad söt ... lite morgon läsa när jag stod och skulle sätta på vatten kokaren.
Han är ju för go.

Ja, Midsommarafton blir väl vår dag. Jag sa att jag Älskar honom den dagen.


Vilket jag såklart gör.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback