så jäkla klantig!

Glömt ringa viktiga samtal idag OCH igår.
Det sluta med pinsamheter idag och oro och stress.....

" jaha, och vad gjorde du igår då"

uhm ..... shoppa....

fan vad dålig jag ääär!!!! Får man skylla på att man tappade hjärnan någonstans på vägen mellan all shopping och stress, slit och släp? iihi :)

ja jag har det ju fint hemma ialf. nej fy så kan jag inte skriva.
Men jag har ialf. rätat upp mina fel och kan nu bara hoppas på rätsida igen.

Jonas har halvt flyttat in hos mig.

Det blev resultatet efter en hård vecka med bråk och tystnad. Krogen besök och vin-glas.

Hade en super kväll i Fredags med tjejorna, grillning och vin.
Haha vi tillomed grävde upp mask och börja meta ute på bryggan.
Men ja, vilken kväll det var :)
<3

Minus också att jag glömt ringa farmor as well. Hade så gärna åkt ut till hammar en dag som denna, men nej, Jonas var inte så pigg på det. Undra varför?
Tror jag vet...

Men nu ser jag framemot att få hit alla sakerna som Jonas ska ta hit. (inte så mycket)
Utgången på fredag med Malin och några tjejer till. (vi firar hennes födelsedag då istället för idag)
Och sen en dag ute hos syster med familjen och Jonas.

Nu ska jag ta tag i tvätten, om jag nu hade tvättmedel till det ? Faaaan det har jag inte!!!!
Får väl rensa garderobshallen istället då..
Miranda är ute och leker med sina kompisar på gården för första gången ensam. Ser ju och hör henne ifrån balkongen, hoppas bara hon håller vad hon lovade mig: Att bara vara på gården!

Jonas är och målar sin husvagn.

Puss hej *


Så fint man gör med alla kuddarna i soffan.
och så kommer björnen och flyttar runt på alla ... haha suck :P


Säger han upp sin lägenhet?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback