Bilder ifrån Turkiet, Antalya.


Mitt fina Rosa Provisoriska pass jag glatt fick pynta ut.



Gott gott på flyget ner :) Rom & cola.... mmmm


Åkte extra stor och lyxig buss/taxi till Hotellet.



"Clup Sandwich" hette min mat :P

Massa små kattungar hade vi på hotellets innergård.

Sov i krukorna gjorde dom allihopa :)

Innergården.

Hotellet hade fyra byggnader, här ser vi reception entrén, taget ifrån trappan upp till vårat rum.

Jätte stora stranden... NOT! Kostade till och med 10 lira att bara få gå ner hit

(ifrån restaurangen ovan)

Så detta var det stora minuset på den här semestern hit.

Haha, mådde skapligt illa efter en milkshake ifrån donkan med Lime? cheesecake.

Utflykt till vattenfallet.

tro mig, det här var as skönt!

....rumpa.

Favorit haket. Precis runt hörnet där bodde vi :)

Det närmaste bad i havet jag kom.

Vill inte vara med på bild när jag äter skräp mat haha men fy vad varmt det var, donkan var faktiskt en frälsning med AC.

Hemfärdsdagen. Och Jonas gråter :P

The End. :)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback