Nytt år och allting nytt.



Såg att senast jag la upp ett inlägg var i november.

Och jag har faktiskt valt att helst inte gå in på min blogg alls, det är för smärtsamt att se det senaste inläggena jag gjort... ändå tar jag inte bort dom, det hände ju. Jag kan inte göra det ogjort, fast jag önskar att jag kunde.

Ni förstår kanske att jag menar mitt "förhållande" med Richard... det kortvariga.

Vill inte skriva om vad som hänt osv. jag mår dåligt bara jag tänker på det. Love is painful, thats all you need to know.

men ialf.

 

Idag är det Måndag, Alla {#} dag!

Antingen tycker man om alla hjärtans dag eller så avskyr man den. Jag kan inte säga att jag ogillar den här dagen... men då fick jag en stor fin bukett blommor till dörren idag. Jätte fint och med ett kort och en nalle björn. Så himla rart. Jag blev väldigt förvånad, och det är kul.

Sen så fick jag en himla bra nyhet som gjorde dagen extra bäst. Jag har fått ett jobb som Suppleant. Det ska bli spännande.

Ska sätta igång och baka gott här sen jag och Miranda, eftersom det är alla hjärtans dag idag. Så ska vi mysa till det. Och imorgon ska jag tattuera mig, haha herre vilken bra starta på den här veckan jag fick. Haft en bra helg också Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Nytt år och allting nytt. allt känns som solen... strålande.

Igår lämnade jag in ett par jeans som jag ville sy in (ett par i storlek 24) helt knasigt egentligen. jag har inte annorexia =D  Sydde in dom vid låren och smal benen. Det blev jätte bra. Mister Minit kan jag verkligen rekomendera till örebro folket (Marieberg) 180:-

Var orolig att jag skulle förstöra dom faktiskt Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Nytt år och allting nytt. Mina true Religion jeans.

GLAD ALLA <3 DAG ALLIHOPA!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback