Härliga Måndag!!




Måndag Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Härliga Måndag!! härliga måndagar. Man vaknar upp och bara sträcker på sig, sätter på vatten kokaren och gnuggar ögonen inne i badrummet. Fast imorse var det iofs. min kära dotter som väckte mig... klockan 08.00 !!!!! iiii , helt galet. mobilen låg ju där bredvid mig helt öppet, och jag hörde den inte ringa. Jag måste ha sovit så djupt. .

.... hähä, dock så drömde jag ju rätt så galet.Drömde ju om nike haha , thailands hunken. Varför var du tvungen att flytta dit ? haha ja gudars vad man kan drömma tokigt ibland.

Så det blev att rusa upp, sätta på vattenkokaren, slänga ihop en bon boy och fram med kläder, drick drick drick sen rusa iväg Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Härliga Måndag!!

Så, även fast det ibland blir rusnings Måndag morgnar... älskar jag ändå måndagar. Ett tecken på att du överlevt ännu en vecka.

Det här är kanske inget man brukar skriva om, men i Söndags så tryckte jag i mig (for the first time) ett dagen efter piller.

Jag plockade ju ur min hormon-Spiral för 1 månad sen ca. Jag hade bara problem med den, den gav mig huvudvärk, andra smärtsamma värkar ... mitt humör och hur man hanterade känslor över huvud taget Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Härliga Måndag!! Blödningen ska vi inte tala om. Jag hade ju nåt som dom kallade "samlags-blödning" pffft, my ass heller. bara nåt dom hitta på ju. Sak samma. Jag känner mig så mycket bättre nu utan alla det där jävla hormonerna.

nej, det är faktiskt stop med det där nu .. tjejer ska inte behöva tåla mer. Nåt får vi väl lägga på karlarna. Annars kan dom ju vara utan sex.... ... mmhm. Nåt sånt haha


... jump around... jump up n up n get dow... jump, jump, jump ..

kom inte iväg och köpte gym kort idag, fann ingen tid till det. Men whaaaat ever, fick ju träna anyway.

Ringt viktiga samtal också, satt ned foten nu och sagt "nej nu jävlar är det slut på lekandet"

Gått från halv tid till heltid. And it feels so the right thing to do.

nej, nu är klockan 20.05 och jag är såå trött. Får ta på mig glarrerna och vänta på Malin samtal, sen läsa bok. Miranda slocknade redan vid  18 tiden idag. Kraken Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Härliga Måndag!!

Var med om en liten hemsk sak idag när jag lämnade pluttis på dagis. Alltså man reagerar ju ganska starkt när ett barn säger att dens mamma ska slå en , och sen att dens mamma även slog det här barnet då. Väldigt olustigt. Detta sa det här barnet först till min dotter och sedan till mig.... hemskt alltså.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback