Bling Bling



Löning idag, och vad gör man då?

Man åker och Shoppar!! Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Bling Bling

Såklart hade vi andra ärenden också, som att byta Tilas halsband ytterligare en gång (3e gången) men den här gången fick den lilla plutten följa med. Haha och det är ju helt otroligt hur fel man kan ta med ögon mått ibland alltså. jag brukar ha värsta ögonmåttet men inte på halsband dock. Vi hade storlek 3.0 på Tilas som vi bytte förra veckan. Gissa vad vi fick ta för storlek nu.. Vi fick byta till 2.0 Haha två storlekar ner. Men nu sitter det prima fint på henne Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Bling Bling

Var in på Marieberg innan det. Jonas tittade efter skor.          Jonas är den största märkesnörden jag känner. Bara dyrt ska det vara. Han missar ju så mycket annat snyggt som också är billigare. Lacoste skor i olika modeller och färger men ser ändå likadana ut... alltså det håller inte :P

Så Jag fick honom att köpa ett par Hummel pjucks. (ny modell) As snygga verkligen. Och han passade i dom. Awesome jag är!!! Var på tiden också att han köpte nya, haha för FY FAN vad hans skor innan luktade APA!!!! Stackars Frippes bil hahaha

Och Beatrice Fick en bling bling klocka {#}

Köpte en present åt min syster son också.. hoppas han tycker om den Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Bling Bling det är en klocka.

BTW , eftersom jonas storlek inte fanns i butiken på Marieberg så fanns dom ju inne i örebro. Eftersom vi ändå skulle dit och byta Tilas halsband så tog vi den smällen också Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Bling Bling Och käka sedan på baguett. Mumms.

Nu är vi hemma och mellanlandar lite, jonas ska ut till sitt hus som han äntligen ska få ut på anonns. Sen ska vi tydligen in till västerås för att han ska hämta något som han köpt till bilen.

jaja .. dricka upp mitt kaffe nu och grejja med Adrians present Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Bling Bling




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback