Helgens bravader!

Hej hej!
Det är Måndag och aaas mycket snö!!! Hur kul är inte det 
Skit kul enligt mig.

Varit full rulle hela helgen. I Torsdags kom älskling hem (som lovat) haha så det blev mys pys, massa.
Sen upp tidigt på Fredag ...buuhu. Jag som var såå trött och ville sova mer.
Men nej då, vi skulle promt åka iväg tidigt och handla julklappar. Så vi har det gjort eftersom vi har lite svårt
att göra det nästa fredag då vi ska till Jonas Pappa.
Det gick hyffsat bra även fast Miranda var med. Vi fick med det mesta, bara lite små saker kvar nu men det fixar vi väl på den där "dagen-innan" haha fy. Eller så skiter vi it .... värsta jag vet är när det är jul rush av insane!!
Senare den Fredan så skulle Miranda tydligen till hennes Pappa över helgen, och jag som skulle till vårdcentralen precis då så fick vi lämna av henne på stan så skulle dom åka buss.
Lite möte på vårdcentralen och Jonas var med :P
Sen hem och vräääka i oss maaat!! Vi var så hungriga båda två att vi höll p att storkna. Hu hungrig jag än var så satt jag ändå där och pusta och peta i maten. Jobbigt är det..
Sen fick jag sms av jojo.
Hon sökte barnvakt på Lördag. Och jag ba
- nej, vi som ska till både Mika föräldrar och äta mat och sen fira syrran på födelsedagen. Så nej då hinner vi inte det. Typiskt, jag som så gärna ville.
Sen ringer mamma och bubblar lite och snackar om Söndag?!
Messar jojo:
- duu, haha jag tog fel på dag. Så säg en tid så kommer vi imorn.
Så det blev att sitta barnvakt åt lilla Loke halva Lördagen. Från ca 16 till 22.
Tur han var så snäll och glad hela tiden :)
Tila var ju med hon också så Loke hade ju lite att stirra på. Och sen kom även Jonas. Han släppte bara av mig i farten.... närå haha men han skulle ill en vän först och sen till apoteket och handla lite sjukmedel till mig.
Hade ju knappt någon röst både fredagen och lördagen.
Hej och hå. Hade knappt ätit nåt innan vi drog och var barnvakt heller så efter ettag så började skallbanken och illamåendet. Så när Loke hade somnat tryckte jag i mig halstabletter och vatten och sen när jojo kom hem drog vi till Donkan och handla cheese burgare. Seeen blev Bea glad igen :)
Och igår nu då.
Först till Mikas föräldrar och äta jul mat. Sen åkte vi alla vidare till Påslboda för att fira syrran.
(egentligen fyller hon nu på onsdag)
Hon diggar ju fjädrar, örhängen och sånt där. Och eftersom jag själv köpt microringar och fjädrar till håret, så gav jag bort ena paketet med fjädrar till henne. Det var uppskattat :P
Dock fick hon mina sista ringar så.. måste få tag i nya.
Åt och åt och åt och åååt!! Tänk er själva.
Julbord, och sen tårtor och bullar och annat gottis man brukar ha på kalas och sånt där.
Men haha jag tryckte nog i mig en 4-5 bullar jag ändå. Inge tjock :D

Hämtade Miranda emellan också. Så hon fick vara med på kalaset.

Nej, undra om jag ska göra nåt ryck här hemma. Miranda är på dagis en sväng. Och appropå dagis...
herregud alltså. Vi kommer dit, ser inga ungar ute (trots all snö) och så kommer vi in. As mycket ungar och massa fröknar. Men ta mig fan ingen är ute med barnen?!
Det är ju för fan första snön ute nu, då ska väl ändå ungarna få vara ute?!?!
Börjar lessna som FN på det där dagiset. Och heller har dom inte koll på Miranda tider FASTÄN jag lämnade in en ny lapp om nya tider på dagiset när dom hade Lucia. Jäklar vad arg det där dagiset gör mig.
Så himla synd att Miranda har sina vänner där..... hade mycket väl bytt dagis annars, men vill inte göra så mot Miranda men tanken blir mer och mer. För det där jäkla dagiset är fan det värsta jag varit med om!!
Det borde inte kallas dagis!!




Tagit blodprov. It keeps getting yellow....


Lille Lokis :)




brukar också få blåmärken av att ta blodprov :/ hela armen känns öm i flera dagar o ibland över en vecka. fy skruttansa

2011-12-19 // 12:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback