Kväller..och skit besviken.

Bra film ikväll... eller närmare bestämmt NU. Klockan 21 på kanal 9 :P



Så jäääkla bra att den kan ses hur många gånger som helst, av mig ialf. :)

Mår lite mer illa i magen just nu... hämta ett glas saft och lägga mig i sängen med lite American horror story.
En ny serie som är av genren SKRÄCK , me like.
Riktigt bra är den, och jag har redan sett 3 avsnitt. Kommer definitivt att fortsätta se den. Så ruskigt spännande och hemsk och aa.. alltihopa.
Så sur på min sambo just för tillfället också.
Han hade inte berättat för mig om en bestämmelse angående hans julbord med jobbet.
Jag hade räknat med att ha honom hemma Torsdag kväll eftersom det var så han sa.
Men nu har han ändrat det och "kommer väl hem fredag nångång när jag kan köra bilen"
Fuck you!

Här ordnar man saker så att han kan följa med på ett möte (som han själv bad om) och så ändrar han utan att berätta för mig och kan inte delta i mötet. Jag sa inte ens att han måste med...
men det där är att svika!
Klart jag blir ledsen och besviken...
Fuck you!Fuck you!Fuck you!Fuck you!Fuck you!Fuck you!
Fuck you!

På mitt julbord som jag såg såå framemot...slutade med att jag bara åt viss del av all den goda maten
På stora hotellet inne i Örebro. Och sen åkte hem 2-3 timmar senare. Jag kunde inte göra nåt mer pga. omständigheterna.
men åååh vad det gör mig arg!!
GOD NATT!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback