Frisyrer - Djungel.

Alltså, det här med frisyrer.
Man bokar tid och kanske tänker "nu ska jag banne mig göra något drastiskt"
Så brukar jag tänka ofta. Men det slutar tyvär oftast att jag kör det gamla vanliga. Kanske piffar upp det hela med lugg än att spara ut (som jag gjort nu), men alltid i bak tanken sitter den här drastiska gubbn i skallen och vill göra det.
Har nu googlat fram frisyrer som jag tycker är självklara bilder på min uppfattning om att
Drastiska 'ndringar kan vara bra.
I det här fallet, är det så!
Titta bara liksom.
Låååångt hår.
För mig ser det ut som vardagsmat.
Booooring!!
hmm .... nu börjar det likna något.
men vi tar en titt på långt hår igen.
uhm ... nä, mina feelings försvann.


Det här gillar jag :) man blir liksom mer intresserad på någe vis.
Dessutom var Paris bra snyggare i kort.
Eva är ju snygg vilketsom men hon har aldrig sådär hemskt långt hår, men bra
mycket snyggare i kortare.
Fortfarande feeling-lös.
Känns mer busigt och "tramp-isch" ut.
Men Lauren är liksom... fin, bara. Men om vi gluttar mer åt höger så
ser jag mer mig själv (då jag har mörkt hår) och nej fy.
åh så slutligen, Rihanna.
Hur många ville inte ha en sån frisyr när hon kom med låten, tillsammans med jay-z, "Umrella"!?
meen nu är ju ingen av oss henne. Men ialf. det jag ville förmedla var just att jag fick noo feelings at all av att titta på alla bilderna när jag googlade ordet "frisyrer" , men en hel del uppåt miner och nyfikenhet när jag såg alla korthåriga.
Det var mest korta frisyrer när jag googlade också.
Undra varför man fastnar för att ha långt hår?
Tröttnar ni inte?
"Man kan göra så många frisyrer när man har långt hår"
har jag fått höra några gånger.
aa jo det är väl sant, men man gör dom ju aldrig.
Jag har oftast håret uppsatt. Gör jag mig iordning så blir det...
ja... lite hårspray och krus tången. Thats it.
Haha ni fattar, jag är trött på mitt långa hår :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback