Dagen till ära.

Trevligt trevlig med post, tycker ni inte ? :)
Posten, bästa som kan hända en dag då man tex. väntar på något speciellt eller bara sitter hemma och degar.
Nu var jag ändå på språng när posten föll på mina skor precis som jag skulle öppna dörren.
Som sagt. Det är niiiice med post! 

Min fina klänning.

Tänker INTE lägga upp någon bild hur den blev på. Kan bara säga att den satt tiiight!!
Blir riktigt frustrerad om den inte åker på till jul.... haha men julen är ju snart här så det är klart den åker på, eller?
Köpt en julstjärna till julegranen. (glömde visst den)
Sen har jag faktiskt köpt en adventsljusstake. Grattis bea! ..
Jätte söt i vit keramik med röda hjärtan på. Bara 19 kr på ica maxi. Sjukt billigt!?
aah jag vet, nu fattas det bara 4 ljus och lite krims krams. Men sen så!!
Ska väl hinna tända till det tredje ljuset ialf.
Var ju även på ett viktigt "möte" idag. Och det gick bra :)
Lite olustigt, men så är det ju för alla.... som går på sån-a-där... "möten".
Och sen..... maaassa snöö flingor.. huurr och burr!!
Får nog börja använda min lurvas mössa som jag inhandlade förra veckan på indiska.
Ser ut som en död hare mer. Mest ett inpuls köp.
Men oh boy vad den är varm och gosig. Det är ju huvudsaken. :P
Imorn måste jag ringa och boka klipp tid. Pallar inte med mitt hår. Nu är det i det där tråkiga och o-form-bart stadiet. Så nej, nu måste det klippas och donas. Kanske till-och-med kör lugg. Var längesen och mitt hår växer ju ut allt efter ett halvår igen...
Imorn blir en tripp in till Öret. Ska uträtta en grej som är ett måste.
Sen måste jag nog hälsa på min älskade jojo & Loke <3
Imorn kommer jonas hem, och hoppas att han hämtar ut mina stövlar på posten. Då det står i hans namn.
Skicka efter nytt lösenord på hm.com men fick ju aldrig något!! Efter två försök... trött man blir.
Så fick ju snabbt just då be jonas göra det. Men betalt med mitt kort haha det händer inte ofta :)
nej nu ska jag gå och tycka i mig något gott. Se om Miranda somnat också.
herrå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback