So stupid!

Varm dag idag, härligt!!!
Lyckats med en bra sak idag: armbandet. (som jag gör på silversmeden) som nu finns i butiken för ... uhm, hur mycket var det nu igen  aa 890 kr typ . Jag hade fått köpt loss det för 590kr ;) men nej, det var väldigt snyggt och välgjort så det fick åka ut till butiken. Jag gör mig ett annat imorgon. Det är mindre och mer ..aa mindre.

Tänkte läsa lite ur boken på lunch rasten idag men nej.... min käre vän "nörden" kände sig tidigt pratsugen idag med mig så han kom och joinade mig på min bänk... där jag ville sitta ensam... och bara läsa min bok och njuta av solen och bara självständigheten!!! BAAAM!!! den sprack. Haha nej men han är trevlig ju. Konstig. Men trevlig.

Fick lite minnes flashbacks idag också ... när man såg i phåånen på knappsatsens sida att där stod ett nummer. Ni vet, ni som har iphone, att när man lägger in ett nummer så finns det kvar på knappsatsens sida. På såvis visste jag att det lagts in av någon. Sen till det roliga. Det var inlagt och sparat och med ett namn "Kalle Satin" .  

Ja, så vad gör man ?! När man har noll minne av någon kalle och ens någon ifrån satin den Fredag natt/kvällen. Jag tar mig mod till och drar ett vitsig sms .... hahahahahahahaha  och han mindes mig. Fy vad pinsamt.

Han skulle köra mig hem tydligen.

ye ye

Klippt Mirandas hår idag. Klippte väl av en 10 cm ialf. tror jag =) och det blev rätt bra tycker jag faktiskt. Hon hade ju alltså långt hår ända ner till rööva så jag tyckte det var dags. Har även funderat på om hon inte ska klippa av sig allt. Hon är ju som en apa så det skulle bara underlätta för hennes vilda lekar. Men den iden får vänta lite till. Hon tycker ialf. nu att hon har jätte kort hår haha söt.

Redan torsdag imorgon. Skööönt. Är helt slut faktiskt. Att åka iväg och jobba såhär varje dag haha det tar fan på krafterna! Och här hemma.... aa här står det ju still. Men har faktiskt gjort en massa. Kastat ut en hel del ut till förrådet hahahaha fick värsta minnet nu om hur jag stavade förråd förut .... blev pikad av min vän fille som en gnu pga. det haha xD fråd..... omg.

aa sen har vi fått hit matsalsbordet. Så nu står mitt runda ute i köket. Med symaskinen på (såklart) . Möblerat om i sovrummet.... igen ..... och nu står där en tvn ... SUCK.

Kan man bli elektronik skadad?

jag tror det, för jag känner mig verkligen elekronik skadad. Står tv apparater överallt!!! Snart står det väl en i köket och badrummet...... garderoben!!!

och jag saknar mina vänner ... saknar Tina enormt mycket. Gå våra kvälls promenader. Sitta på ballen, dricka thé . Inte blivit mycket av det, fan upptagen varje dag nu ju :(

Men nästa vecka blir jag mer ensam .... för då börjar Jonas jobba haha lät som värsta bördan som släppte. Men nej, det kommer bli tomt utan honom här hemma i 4 dagar. Får ta igen då med mina vänner och Tina <3

Ont i ryggen, ska försöka få min karl att massera mig nu ..... läsa min bok. Lägga Miranda.

aaa HEJ!

Fun at work!



Åh vad glad jag blir :) nästa vecka jobbar jag förmiddag så det passar perfekt :) långa kvälls promenader! Min vän <3

2011-08-04 // 00:06:01
» Tina

2011-08-04 // 00:06:54
» Tina

Från mig

2011-08-04 // 00:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback