Omtyckt.

Måndagar som brukar vara värst. Jag har haft en rätt bra Måndag hittills.

Dock regnade det ju idag, men det var inte värst mycket haha och varmt.. fyyy är as svettig!!
Men trycker i mig turk yogurt och lyssnar på Veronica Maggio.

Miranda blir hämtad av sin pappa idag från dagis sen kommer dom hem hit. Senare ska min vän Cattis komma på kaffe.

Idga på jobbet dårå.

Känner mig inte alls omtyckt.... hahaha   Jag fick en fet Sudoku bok av min chef. Tror jag är lite omtyckt, eller :P

nej men as snällt. Sitter varje dag med Metro tidningen och löser sudoku. Men bra förvånad och lite .. creapy. Men as schysst ju!!

Efter jobbet så ringde jag till Åsa . Har inte träffat henne på år och dar (typ 6 månader) och så har dom flyttat. och rätt nära station så vad gör man inte... gar ju annars en tre-kvart över varje dag så fick komma dit på en kaffe. Var så kul och se henne.

Hahahahaha och ooh, jag drömde värsta sjuka drömmen.
Kvadda en motorcykel och en hund. ... ujujuj

nej, nu ska jag sätta på kaffe. Ringa Tina för hon messa mig nyss .... nu ska vi får höra hur det gick för henne.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback