My fingers are traitors.

Äntligen hemma, good to be home. Honey im hooome!!!

Haft sämsta dagen. Finns inget att säga om den. Jävla mongo skit dag really.
Jag har inga händer kvar   (och ändå sitter jag nu och skriver?)

nä men sämsta dagen var det alltså. Men sen blev det lite bättre, jag fick åka hem.
Påvägen hem så får jag syn på ett kännt ansikte, haha och det läskiga var att jag just satt och tänkte på honom lite och så får jag se honom hahaha fan vad stört.

Sen i all hast så möter jag Anna på vägen mot tågstationen. Anna är en tjej kompis jag inte sett på så länge. Så det var riktigt överraskande och se henne. Fick veta att hon och killen flyttat till kumla, fan så roligt!! Så snart blir det att hälsa på rara söta Anna och hennes lilla dotter.

... aaa just, haha såg faktiskt två kända ansikten. Såg mitt ex och hans hund. Inte så otippat då han bor på andra sidan stationen.

Fick inte komma hem tidigare idag ... tågena gick enligt tabellerna idag. Suck.

Men det gjorde ingenting, satt och läste min bok i en tre-kvart ;) sen fick jag besök på bänken där jag satt. En kille med vita jeans och vita converse... han doftade ljuuuuuvligt hahaha och rätt som det var ... så hör jag musik (han lyssna i hörlurar) , jag trodde verkligen att det var min telefon. Men efter att ha hört nästan hela låten så insåg jag att det var han som lyssna.... Tiesto - feel it in my bones   det är typ min låt . Lite coolt, sitter man där och läser... och så får jag höra favvorit låten min. Tror han spanade in mig en aning. Och inte nog med det, visst fan skulle vi med samma tåg också.

Tror ni han satte sig vid mig?

nej, nu ska jag kasta min drick yogurt och gå på toaletten och sen hämta Miranda.

Jonas är påväg hem, han är i göteborg nu. <3Den var min från början.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback