Mobil bloggar!

Första gången nu som jag provar på att mobil blogga. Första gången jag provade gick det ju Inge vidare haha men efter ett tips ifrån min vän Tina <3 ... så vet jag nu hur man gör ;) Sitter i solen, som steker på aaas skönt!! Känna riktigt skönt att få jobba här ute på bonne land haha så jag ska verkligen inte klaga. Hoppas bara att nästa vecka blir lika härlig, för då är det arbetsbyxor som åker på Beas ben. Jesus, hur ska det gå. Bea, hålla ordning på trädgård? Jag som inte har en enda levande blomma hemma. Eller jo, jag har faktiskt en. Igår var vi ute hos mamma och bada och grilla (igen) vi gjorde även det i förrigår. Men idag sen när Jonas hämtar mig här så blir det en sväng bort till Ikea. Köpa nåra backar med ställ så han får in lite kläder i garderoben. Sen ska det handlas in en present till Miranda. (för handlar lite) tills hon fyller i oktober. Sen var det nåt mer.... Men det har jag ju redan glömt bort såklart. Va faan då!! Aja, Jonas kanske minns. JYSK var det ju... Sängkläder till Miranda. Haha jag som tog med mig boken ut hit idag som jag tänkte läsa nu på lunchen. Halv timma kvar, det hinner jag väl ett kapitel på?


» Tina

Det gick ju bra :) <3

2011-08-02 // 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback