Kan man?

Kan man ha lårhöga stövlar?
Kan man vara utan iPhone?
Kommer Facebook dö? (vad fan gör alla då)
Kommer jag snart att köpa en Slitz tidning?
Ska jag köpa det där "pudret" ?
Kommer jag få ta på sillisar för första gången iår? ;P
Kan man "ta en fika" med ett ex?
Vad är det för sexigt med att vara Mamma?
Varför är jag för snäll ibland?
... och väldigt elak?



Hahahahaha fy fan vilken nit jag gick på igår.. var det igår? Ja, sak samma. Rabbla upp en tottaly LIE till Tina igår (eller förrigår).
Blev tyst i hela bilen och sen sa jag....

- uhm .. jag hade ljugit om det där va?
- hahaha typ as garv!

*Bea helt röd

jaja, Tina... jag vet vart du bor ;)

Imorn, Torsdag. Då kommer Jonas hem <3 längtar lite faktiskt.... och nej, inte för att han kommer köra mig hem och från jobbet på Fredag...  .. eller ;)

Är i jakt som fan efter jeans skjorta
Lårhöga stövlar
Puder
... ja, det jag kom på nu.

Ladda upp inför hösten.
Snyggt som lingonsylt.



Nej, sova nu. ..... snart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback