Hård helg.



Det är Måndag och jag ville bara googla efter en bild som typ lite kanske kan förklara hur min helg varit. Inge vidare bra bildförklaring ... men har ingen list att lägga upp nakna bilder på brudar som spyr och ligger i badkaren eller spyr på gatans olika torg och i bilar.

..... för nu fanns det typ inga såna bilder, så ni får helt enkelt bara nu föreställa er min helg med egna bilder.

Ett stort tack till älskade Jonas som tog hand om mig och servade mig och Miranda hela Lördagen. Och Söndagen .... och ja, idag Månadg. Fortfarande ont i kroppen.

Ett stort FETT idiot slap till idioten som körde mig hem!

Han känade in en bra jävla kosing på att köra hem mig ialf. lögnar äckel. Lurar "vänner"? på pengar. Vad äre för stil, va? Och tillochmed Jonas var så tacksam för att du körde hem mig. SÅ BLÅSER DU OSS ALLA PÅ PENGAR! blää on you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback