Gårdagen: Trädgårdsarbete.

Ja, så hur hade jag det igår ute i Trädgården.. ute på landet. I gegga mojja och ös regn?

DET SÖG SURSTRÖMMING!!

Sa till bosse redan efter halva dagen att

- näru bosse,
det här funkar inte.

Nu är jag en pojkflicka egentligen (varit sen jag var liten) är inte alls så flickig av mig. Aa, okej. Mer nu än förr men ialf. jag är inte så prydig med saker som naglar och hår.

Men just då, då sa jag faktiskt till Bosse att "jag vill inte verka prydig nu men jag har faktiskt naglar"

hahahahaha

sämsta kommentaren jag hävt ur mig någonsin.

Så Bosse ska ialf. göra mig glad och ge mig andra uppgifter. Good!! Vill inte klippa eller skita ner mina naglar.

....sen var det tungt och bära stege, och arbetsskorna ska vi inte tala om. DOM VAR BLY TUNGA.

Det verkligen regna hela förmiddagen och in på eftermiddan. Lagom tills jag skulle sluta. Wooho.

Fick träffa jojo & Loke efteråt ialf. <3 Så go han är. Snart Dop också fick jag veta.




jävla sexig jag var alltså. Jackan är ni glada för att slippa se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback