Parkhäng och godis regn!


Varit typ den mest underbaraste dagen idag Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Parkhäng och godis regn! Det var sooligt, varmt och gossigt!! mmmmums, det gillar vi.

Jag och Miranda ringde pappa och tvinga med han ut för att gå och handla "lite" påsk-godis. Miranda tog sin cykel såklart. Och pappa Systemet (otippat)

Efter att ha trängts med alla andra hullliganer med godis plocket så blev jag sugen på att köpa en dricka när vi ändå var där. Ååååh vilken fin färg, havs blå och det är en FESTIS! Aldrig sett, så den köpte vi.... banan/guava .. mumms. Blev inte blå om tungan heller för den delen så det var ju kanoners.

Sen käka vi lite mat jag och Miranda. Glodde på Step up 2 the streets på tvn.

ja...

sen har vi i stortsett varit ute hela dagen. Jag tog på mig mina inlines, droppa mobilen hemma och så for vi ut och satte oss i en park där miranda lekte i ty 1 1/2 timma. Och jag glassa i solen. As bra combo.

Tinis var här också, droppa av lite saker. Ja, hon bor väl här nåndag i helgen stumpan Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Parkhäng och godis regn! gav henne en nyckel också. Tur att det finns snälla människor va? Man ställer väl upp när man behövs. Sånt bör man om man är en bra vän!

Nu sover lilla pluttisen, blev rätt sent men vi har ju haft en kanon dag så why not. Vi tittade på

JA!! min såå älskade favorit.... Charlie st. Cloud.{#} Miranda tycker om den lika mycket som jag. Haha vi båda sucktar efter zac .{#}

Imorgon, fredag. Vet inte alls vad vi ska hitta på...   Vet ialf. att vi måste dra iväg och handla en back med påsk-must och lätt öl och så vare nåt mer ?   Vi ska ju till syrran min och fira påsk. Kommer bli great. Vi har redan handlat godis och ett påskägg till Miranda, ett skinande rosa ägg ville hon ha. Haha men godiset blev nog mer än vad ägget fyller {#}

Kunde ha fått lite film sällskap här ikväll, men jag känner verlkligen att jag är super trött och inte kommer vara speciellt "hääng-out social"

Men tanken var fin Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Parkhäng och godis regn!

.... ooh, hämta ut nya skor imorgon!

Herrå alla goingar !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback