Pain in my back!


Varit regn idag och lite halv skummt väder.              Vill ha sommar värme och bikini!

(jag förra året, midsommar of course)

Fy bubblan vad ont i ryggen jag har Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Pain in my back! var ju tidigare lite nervös om att det kunde vara något allvarligt då jag hade smärta i ryggen, och i samband då med urininfektionen som jag har (två dagar kvar) men nu verkar det ha avtagit faktiskt. *Hoppas*

Men nu har jag såndär rygg ont som man kan få om man sovit i en för mjuk säng. Ska jag behöva köpa en ny eller? Hur ofta ska man köpa säng? Så gammal är den inte, typ 2-3 år eller nåt...

any who

Skulle verkligen behöva massage, for real!

Har nyss skalat en apelsin åt Miranda som hon ska ta med sig till dagis. Dom ska till skogen imorgon Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Pain in my back!

....atchOO!!

Fattar inte denna .. nysa? Dammsög ju och damma och torka golvena här i lördags. Och här går jag och s .... hm..

inte är det väl pollen? .. inte POLLEN?! ÄR DET POLLEN???!!!!!{#}

Ja, jag är allergisk mot pollen (och typ 100 saker till) Men pollen brukar jag bara känna av FAKTISKT varannat år. Undra om jag hade det förra året?

Lagade Mirandas Cykel idag, o boy vad hon blev glad Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Pain in my back! Vi behöver dock öva lite mer på det där med balansen. Men snart så ska hon kunna dra iväg själv på cykeln utan att jag håller i Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Pain in my back! uj så stor hon börjar bli {#}

nu fick jag lite brain stop. Ska nog ta och dricka mitt thé och.. ja just, glo på en film Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Pain in my back!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback