on the floor.


Vilken dag.

Tror vi spenderade 5 timmar inne i stan. Jag sprang till varenda carlings butik för att hitta mina jeans i MIN storlek. Jag fann dom i en av typ 3 butiker. Till min fasa ... efter all svett och klimakterie allmänt humör så upptäckte jag att storlek 25 satt som en påse potatis. Då var 26orna mycket bättre, mer tighta och bra.. dom i storlek 25 satt lösare =/

wth ?!

Men men, jag gav upp och tänkte att jag går väl till Gina och letar upp dom svarta jeans i storlek 27.

TROR NI DET FANNS???

nej!!

Men då till det sjuka där HAHAHAHA igår provade jag storlek 26, och på dom fick jag inte ens i närheten av att få igen knappen på. Så jag testade väl ett par i 28 eftersom det inte fanns 27. Men dom var tok för stora. Så jag slängde ur mig till jojo

Hämta ett par fan i 26 då!!

Tror ni dom passa?

JA!!

how sick is that.

Ja, så det bidde dom ialf. Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., on the floor. och lite saker till ... haha kunde ju inte motstå en ring jag blev "påtvingad"

Jocke såg skapligt uttråkad ut också så vi förde oss till la´baguett och åt. och sen kom fille dit en sväng och joina oss.

Hittade även numera min ÄLSKLINGS butik. Etage!

Där hade dom båååtar, stora segel båååtar!!! oooh, me want soo bad!! och en massa annat fint jag bara ville roffa åt mig Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., on the floor. ååh.

Får bli nån annan gång. Båtarna var inte så himla dyra faktiskt. Mellan 2-600 kr ca. Inte så farligt.

Sen drog jojo och jag och jocke gled runt lite mer, efter glass och diverse.

Sitter nu på golvet här hemma, har flyttat min byrå in till sovrummet igen, och tatt ut tv bänken jag hade där inne. Shit vad konstigt det blev nu att ha tvn så lågt ner haha :D men det blev nog bättre.

Ska till Tina om en timma typ. Så ska väl hoppa in i duschen så hon slipper känna min shopping-svett-lukt haha

Puss!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback