Nya jeans.

Sitter i soffan och lyssnar lite på musik.{#}

Har varit en toppen dag verkligen.

Jag startade dagen ialf. med att ta en promenad ner till Tina. Hon hade haf Tila hos sig över natten.. dessvärre haha så fick jag ett sms av henne

"kiss och bajs på vita mattan. Dags att komma och hämta henne nu"

Haha va söt. Närå, men på med kläder och tralla ner. Var ju riktigt skönt ändå. Även fast mina ögon kändes myycket tunga.

Btw... Hulken on the tv ;) hihi

Sen tvätta jag och grejja lite här hemma. Drog iväg till stan på lite shopping med Mamma och lillebror.

HITTADE INTE ETT PISS

är på jakt efter ett linne VAD SOM HELST men det ska vara stort vid armhålan så det går längre ner så man visar bhn eller (som i mitt fall) Tattuering{#} Men jag hittar ju inget !!

eller jo, hittade faktiskt ett, men hade hellre velat haft den i storlek xs . Får se om jag köper linnet innan helgen ialf. om jag tar mig in dit. Hittade ialf. ett par snygga jeans på gina som jag måste ha. Såklart fanns dom inte i min storlek.

Provade även dom nya Levis jeansen. Oh jeeesus vad dom satt som pungen i näven. helt perfekt!! Men är nu ute efter svarta jeans och inte blåa... men jag blev så skapligt sugen på dom där levisarna {#}

Köpte mig en svart liten jacka ialf. och ett läppstift (som jag iofs. tyckte var lite för rött) men vad vet jag. jag är väl bara ovan. men det blir nog snyggare efter en hårdare sminkning och brunare ansikte {#}

Köpt fot salva också till mina stackars små hälar som är spruckna och fula. Tror faktiskt att den verkligen fungerar {#}

Längtar nu till lördag. Grilla käk och ha det mys hemma hos Tina @ her new place, next to me{#} Göra iordning oss och dricka lite... sen HOFFMAESTRO!

nej, nu ska jag dricka upp min vitamin, glo lite på hulken... dra på mig inlines och häva mig ut till tina på shell!

hej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback