Nattuggla.


Herregud vad länge jag blev kvar hos Tina igår. Haha shiiiet.

Vi stannade utanför henne på en rök efter att hon stängt shell. Men följer med henne upp och glor på BB , sneglar senare på klockan och bah

Shiit, klockan är 02.23 (eller nåt) haha inge kul alls att ta sig hem då precis, det är ju ändå en bit hem ifrån henne.

But not for longe ;)

Åkte ju inlines dit, men fick ta hennes cykel hem haha för hon ska ju ändå ta med den till nya lägenheten, så var hon värsta smart och kom på att JAG kunde ju ta den . Awesome.

nu är jockiboi vaken ialf. ... vi ska in till örebro och shoppa lite, träffa jojo likaväl {#}

Se om jag får med mig ett par jeans hem.

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback