Måndag pigg!

Tvätta städa och kasta lite skräp. Min Måndag.

Sen lite tid framför datorn med fakturor och skit. Not a busy day :P

Ska ialf. tvätta mina vita tyg skor som jag tydligen fortfarande får skavsår utav även fast dom köptes förra sommaren och användes fliiiitigt

ja gud ja, haha dom skorna väcker minnen Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Måndag Pigg! 2010 var min bästa sommar.

men 2011 ska bli ännu bättre!

Var faktiskt och spendera lite tid med min kära telefon vän Malin i Lördags. Dock kom jag dit väldigt sent då hon hade tagit en power nap. Men inte var jag bitter för det. Hon ringde mig vid 22 tiden och då var jag typ redan påväg till henne faktiskt haha

Jag har tagit första cidern vid 18 tiden, kurat ner mig i soffan och glott på Vampire Diaries. Sen blev det en till och sedan en till... och en till påväg till Malin. Fast jag hade faktiskt övervägt och TÄNKT att gå till Jonas innan Malin ringde mig när jag nästan precis hade stigit ut. Men vänd på klacken och hämta sista cidern och gå till Malin. Det var de jag gjorde.

Malin hade bara handlat vin (vi skulle ju bara umgås och mys dricka) men fy vad hon höll på att kräkas av det där vinet haha och jag förstår henne, vin är inte direkt min grej längre. Blä!  Nä men så vi tog på oss och gick till statiol. Köpte Cider (alkoholfri) och cips, haha sen satte vi oss på bänken utanför och käka och rökte. Haha vad små vi kände oss Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Måndag Pigg!

bah : Vad gjorde ni i Lördags kväll?

eeh, vi gick till statiol och köpte cips och cider, satte oss på bänken utanför och rökte. Sen fram till 12 så gick vi hem :D

närå men sen så träffa jag Ness en sväng haha .. helt sjukt.

Det kom även två killar hem till Malin sen på natte tiden . Den ena hade sagt i telefon till Malin att han visste vem jag var. (scaaaary) visste att jag hade barn och tattuering här och där... blev lite skrämd där. Men sen väl när dom kom så kände jag ju igen en utav dom:

- ja men dig känner ju jag igen, du känner Nicklas va ?

- menar du Klodner?

- Ja, ja men precis. Han. För du visste vem jag var va?

Haha och det var ju inte ens han som sagt att han kände mig, utav det var den andre haha xD Men han hade bara skojat, (glott på facebook) What-a-geek .

aa känner du klodner väl eller?

hehe eeh, njae.. asså vi.. umgicks förra sommaren.

Malin: ja asså hon har varit med honom.

Ja ja men precis. vi umgicks förra sommaren

HAHAHAHA

yeah yeah .. sen kom ness,(eller ja, innan) vi gick till sibylla. Men det var stängt. Och även statiol. Så ..  sen spela vi bara kortspel.

Och jag blev blond också haha {#} skrämde skiten ur jonas, för han trodde verkligen på att det var sant. Haha jag kan vara rätt övertygande ibland .

But its not real Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Måndag Pigg!

nej, hej svejs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback