Måndag kväll



Ny duschad och ny skrubbad.

Ja, jag BUSade i lördags kväll. Dock blev jag fan inte ens brun, förns jag vakna upp dagen efter :D haha what-a-geek.

Sol sol och massa sol idag Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Måndag kväll dock har jag bara fått sett den nån timma idag då jag haft annat för mig... haha jätte viktiga saker NOT men jo, jag har städat och tvättat. ALLT utom o diska. fast iofs. det gjorde jag ju senare på dagen. Eftersom Fredrik (Mirandas pappa) kom förbi med kyckling och potatis sallad... mmmumms... hade redan ätit men visst fick jag ner nån bit.

Mådde inte illa eller nåt dåligt alls idag utav min pencilin. {#}

Bara 8 dagar kvar.

Påsk i helgen och vi ska ut till min syster då (enligt facebook är jag skyldig henne ett godis fyllt påsk-ägg) haha men det är även hon åt mig {#} vilka nördar vi är, vi båda missa varandras inlägg om det.

"Om ditt syskon ej läser det här inom 15 min så är han/hon skyldig dig ett fullt påsk-ägg med godis"

Tänker inte skriva ner några tråkigheter, men det har varit en massa tråkigheter och tjabbel.... men ialf.

fick veta idag att Jonas skrev på ett jobb för england idag, 6 månader.  Och ja, det känns väl inte toppen precis. 3-4 månader KAN vara okej, men alltså 6 månader. To loong Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Måndag kväll Det är liksom halva året ju!!!    Jag visste ju om det här (dock inte 6 mån.) och jag tänkte väl först att det kan väl gå med 3-4 mån. jag kan ju alltid ta ett flyg till england och spendera en helg där, det funkar ju liksom. Varannan helg då såklart.

Fan vad jag typ aldrig kommer se honom.  ... det är sjukt.

nej, nu börjar det snart nåt bra på tv jag vill se. Ska även ringelinga Malin och se om hon lever.

herrå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback