Love!


Min enda lilla kärlek just nu

Tila{#}

... och killar tycker vi kvinnor är komplicerade?

oj oj vilken twist jag är i just nu, eller lättare beskrivet, Berg och Dalbana!

Känner mig lite tjock ikväll, så jag tänker inte dra några långa rader nu. Känner att om jag gör det så kommer det bli en hel del och det vill jag ju inte .

För ingen kommer förstå något utav alla dom raderna anyway so... im gonna skip that Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Love!

Har det jätte fint här hemma. Fick nya tapeter (efter en miss) men det blev hur bra som helst. Älskar mitt sovrum speciellt mycket. Och min lilla plutt Mirandas rum blev ju dock fel... men hon tyckte om tapeten så det var ju ett plus .

Helgen var väl sisådär. Både bra och dålig. Men det är nog mitt egna fel att den blev som den blev... jag kunde ju ha gjort annat än att sitta på röven hos någon som ändå knappt pratade med mig {#} fast nu pratade jag om söndagen .. lördagen var helt okej. Fredagen kass!

men nu ska jag faktiskt krypa ner i min underbara säng i mitt underbart mysiga rum.. och med favorit boken i väntan på nya avsnitt av den :P

Ja, jag pratar om Vampire Diaries Blogg tillhörande b3atch : My Perfect world., Love!

to be continued....



Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-06-22 // 15:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback